Svar till kommentar

anonym : kan du lägga upp en video eller någonting på dig när du dansar magdans eller någonting annat? kram anonym
svar : hmm vilken fråga haha .. det kanske jag kan göra, får se. Skulle vara roligt om du nämde ditt namn, kram på dig anonym :)

Nu har jag precis kommit hem från skolan, skulle bara ha gått till 20 i 10 idag, men jag stannade kvar till klockan 1 och jobbade stenhårt med engelska wihuuu :D jag älskar skolan! hähä ....... NOT! Igår drog jag ner till stan med simon och käkade mc med några söta vänner, efter det var jag med stephanie, och efter det mötte jag älskling och var med han resten utav kvällen! Jag hoppas att min ögonsten kommer till mig idag hihi eftersom jag inte har någon mobil så är det ju inte så lätt att få tag i mig, men det hoppas jag att det löser sig, nu ska jag fortsätta se på tv, vi hörs senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!