Superbad

Har precis kollat klart på superbad, jag tycker att filmen var rätt bra, om man har humor haha! I denna film handlar det om ungdomar, fester, osv .. önskade bara att dagens poliser var som i filmen haha så sköna! Men men det är bara film det är bara fortsätta drömma .. Juste på tal om drömma hahaha ni vill inte veta vad jag drömde inatt! Jag och älskling rånade hc (hageby centrum) haha sen åkte vi runt i en bil och sköt våra " fiender " dvs poliser. Haha sjuk dröm, det glädje han när jag berättade till honom, han fick till sig ett gott skratt haha! Aja över med snacket nu ska jag göra lite annat vi hörs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!