Söndag

Igår åkte jag till stan och mötte älskling så åkte vi till min mamma och var där en stund, sen gick vi till hagaskolan och mötte Juan och Robin. Jag och älskling åkte till stan och väntade på bussen hem till mig och Juan och Robin åkte hem till hageby. Idag vaknade jag och min vackra ängel vid 2 och låg kvar i sängen till klockan 4 ovanligt ? naae .. Så vid 5 tiden åkte han hem och jag har bara varit hemma och blablabla har inget intressant och skriva så vi hörs imorgon förmodligen. Hej då haha!
Juste glömde skriva mina höga tankar, att jag älskar min pojkvän mest över allt annat på hela denna jord, han är bäst! Min lilla ängel, te amo mi corazon <3
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!