Sena julklappar

Hejsan på er! Jag har duschat och precis ätit, följde min älskling till bussen för en timma sen ungefär. Fick två sena julklappar utav min älskling och min bästavän Juan! Tack så mycket. Fick en alladin choklad ask utav Juan och ett jätte sött halsbant utav min älskling. Tack återigen! :) Får se vad jag ska göra idag, vill sova men det ska jag försöka undvika, ska nog till stan och träffa Alexandra? Får se, nu ska jag fixa mig lite och kolla hur kvällen blir, ha det så bra allihoppa. Just nu har jag på mig det fina halsbandet som ja kommer ha på mig länge till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!