Seg söndag

Hejsan! Har inget speciellt på hjärtat tänkte bara slänga in ett inlägg. Jag vaknar som alltid sent skönt men inte bra att vända på dygnet. Man hinner inte göra något på dagen förens det börjar bli läggdags igen, man somnar när det är mörkt och vaknar när det är mörkt.. Min älskling skulle komma hit idag egentligen men det blev inte så. Så nu sitter jag i min systers rum med henne och hennes kille och tittar på timon och pumba hahaha.. Får se är rätt så seg ska lägga mig om en stund så jag vänder tillbaka på dygnet lagom tills skolan börjar! Slänger säkert in ett inlägg senare, så vi hörs väl antadligen då puss på er så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!