Pallar inte ...

Nu har jag precis kommit hem ifrån stan, träffade alexandra skulle träffat stina med men det blev inte av .. aja jag och alexandra drog till någon hippie fest där de bara var massa hippies hahaha fett roligt, sen drog vi därifrån och käkade mc för andra gången! När vi stog och väntade på hennes mamma kom det ett par stycken som kastade snöbollar sen sa en utav killen " förlåt för skottlossningen " hahahaha dog av garv .. sen var den en tjackis som gick och  vandrade på den hala gatan och halkade hela tiden typ haha alexandra skratta så hon höll på kissa på sig, och jag med haha ..

Jag pallar inte mer, jag måste ha en mobil, jag kan ju för fan inte få tag i folk på något jävla sätt, och speciellt inte min älskling.. PAAAAAAAAAANIK !!



Kommentarer
alexsandra

hahahahah så jävla sjukt kul vare ! :D <3

älskar dig syster min !

2011-01-09 @ 19:05:09 | http://alexsandrastein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!