Nyår!

Kvällen blev lyckad igår iallafall. Jag åkte ner till söder tull sen gick jag till kungsgatan och mötte upp mina brudar nittan rreze och marigona, vi var hos någon och hade det trevligt tills det blev bråk, sen vandrade jag rreze och marigona vidare till de geer till en kompis och hade det ännu en gång trevligt, klockan blev mycket jag gick ner till stan och mötte upp min älskling sen gick vi hem till mig och sov! :) Jag och älsklingen somnade vid 9 någongång  på morgonen och vaknade 7-8 nu på kvällen, han är hemma nu iallafall och jag är trött, funderar på att äta och gå sova igen haha hur kan jag vara trött efter alla timmars sömn? aja tack för en fin kväll igår mina fina vänner & min underbara älskling.
jag och marigona
min älskling helt utslagen imorse efter allt gående haha so cute.
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!