My name is Khan

Min älskling kom aldrig till mig idag eftersom han är sjuk, krya på dig hjärtat, hoppas du blir frisk så snabbt som möjligt! :( .. Så jag laddade ner " My name is Khan " och jag säger bara jag brukar inte gråta till filmer, bara ibland men åt denna film grät jag som en liten barnrumpa haha så sorlig film men ändå så sjukt bra! Så till er som inte har sett den, NI MÅSTE SE DEN! Får se ska sova alldeles strax, är ledig imorgon så jag ska sova ut kan jag ju säga hehe, nej nu ska jag invänta min älskling på msn så hörs vi imorgon för jag har inte så mycket att komma med just nu! Puss och kram, hare bäääääst :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!