Mitt år i frågor

ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig? bra och dåligt
Bättre än förra året? nae 
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? haha finns massor! 
Har du flyttat under år 2010? ja 3 ggr haha
Har du hittat en ny låt som du älskar? javisst har jag det
Isåfall vilken? finns massor hähä
Har du druckit alkohol? ja
Har du kysst en främling? nej det tror jag inte

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2010? underbar
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja..

Har du haft ett hemligt förhållande? ja haha 

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej och det är väl tur det?
Har någon i din släkt avlidit? tror inte det
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? ja haha 
varit i slagsmål? ja

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? ja en hel del ..
Isåfall vad? inget du behöver veta? haha
Har du skämt ut dig? haha, har jag säkert. 
har du ljugit för en vän? kanske en liten lögn isf
Har du varit ute en hel natt? japp
Har du blivit tagen av polisen?  - ja tyvärr .

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? marielund.
har någon varit elak mot dig i skolan? nej hihi
Hatar du ngn på din skola? hata är ett starkt ord, men ogillar kanske.
Har du gjort ngt framsteg? nae inte som jag hade tänkt att jag skulle göra. =/
Haft alla rätt på ett prov? kanske kanske inte

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? jaaa!!
Har du förlorat en vän? mm och det är väl synd det .. 
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? jaa
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej, isf är den personen ingen vän till mig
Har du ljugit för en bästavän? nae !
Har du haft en relation med en vän? nej.
Har du många killkompisar? man kan väl inte ha för många?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!