Memories

Gamla minnen med mina fina vänner som jag hittade på datan
Fabiola och jag
Madde emilia som knappt syns haha och jag
Jag och aurora
Simon och jag
Michelle och jag
Jag och lolle
Lolle, Robin och jag
Jag och DD
Jag och ida
Jenna Hannah jag och josse
Jag och Jasmine
Madde och jag
Alin jag och johannes
Jag stina och harri
Jip och jag
Fabiola jag viccy & gina
Jasmine jag och emilia
Jasmine Anel Emillia Jag Stina och Benti
Felix Matte Simon och jag
Min kusin sophia och jag
Jag och Johnny
Jag och Juan
Jag och Josefin
Josefine Hannah och jag, gangster shit! hahaha
Emma Joakim jag och Jonna
Alexandra Josse och jag
Ni kan läsa på bilderna
Stina jag och Eric
Josse och jag
Jag och Emil
Det var en liten del utav mina små vänner! Mer lägger jag upp en annan dag
Saknar den gamla tiden, allt va så mycket bättre förr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!