Love

Jag har letat efter dig i hela mitt liv, men jag har ändå varit stark nog att väntat. Jag fick dig och känslan du ger mig är så ny! Den är helt underbar. Den är speciell! Jag tackar gud varje dag för han lät mig träffa dig, för att han gjorde så vi två blev till ett, och han gjorde så vi älska varandra, du är bara för bra för o vara sann! Ingenting är desamma utan dig som det är med dig. När jag inte är med dig så saknar jag dig hela tiden. Jag vill varken lämna eller släppa dig, aldrig någonsin! Du är det bästa som har hänt mig och jag är så jävla lycklig med dig! Jag är lycklig på riktigt. I mina ögon är du det vackraste som finns och ingen eller inget kan besegra dig, du är som min prins, som min ängel utan vingar. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig vid min sida. Jag älskar dig över hela mitt hjärta nu då & föralltid.


Annonser från BloggPartner



Kommentarer
braandon

Älskar dig mest bäbis!!<3<3

2011-01-26 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!