Jag klara mig

Jag blev inte ensam igår utan min syster stannade hemma och min älskling kom förbi, han bad mig massera hans rygg för han hade ont han brukar inte tycka om massage han brukar tycka att det kiklas mest haha men han somnade till min massage so cute hähä. Då var klockan strax intill 11 och jag var inte trött så jag och min syster satt uppe och kollade på film, sen gick jag in och la mig bredvid min älskling, såklart så vaknade han. " Tänk vad skönt det var eftersom jag somnade " sa han haha jag är bra .. aja bort med onödigt snack, följde han hem för en stund sen så nu sitter jag och äter kebab och njuter får se vad som händer idag, vi hörs senare :) Juste min mobil pajjade igår så jag har ingen mobil..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!