Godmorgon

Eller godkväll kanske man ska säga hehe, jag följde min älskling till bussen för en halvtimme sedan, vi låg och myste i min säng och pratade lite om allting, vid 7-8 tiden däckade vi haha så skönt det var kan jag säga er. Nu ska jag äta pannkakor och sedan sova återigen. vi hörs förmodligen inte mer idag, utan vi hörs imorgon som vanligt. Imorgon kan jag sova ut för att jag är ledig gaaaaaaaash så skönt!


Jag kan inte förklara om hur glad jag är över att ha dig min ängel, så mycket som jag älskar dig går inte att beskriva, det känns bara i hjärtat och magen! Med handen på hjärtat lovar jag och svär, du är allt jag begär. Mitt hjärta tillhör endast dig min vackra prins! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!