Fuckat min rygg

Hejsan sötnosar! Jag har återhämtat mig igen efter några timmars sömn haha, sov ingenting under hela natten för juan och robin underhöll mig i telefonen till 10 på morgonen, så passade jag på att sova ett par timmar, så vaknade jag av att älskling ringde mig och sa att han kommer hit, aw han är bäst, min lilla sötnos. Så nu är han påväg hit vi ska väl bara mysa hähä! ... Oh nu när jag ligger här i sängen och rör mig lite så får jag skit ont i ryggen vid svanskotan på vänster sida, fyfan vad ont det gör jag har inte en aning om vad jag har gjort men bra känns det inte.. Aja får se till att min älskling fixar det haha vi hörs senare, då återkommer jag med " Dag " saken! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!