Frågestunden avslutad

Tyckte det var roligt att alla förutom en kommenterade anonymt haha ..
1. nopprar du dina ögonbryn? dom är jätte fina iallafall :)
Svar : Nej jag nopprar inte mina ögonbryn, har testat en gång och det gjorde jävligt ont haha, tack så mycket! :)
2. Vad heter du i andra namn ?
Svar : Jag heter Linda Monica Caroliné Dehlin
3. Vad har du haft för hårfärger ?
Svar : Jag har haft, mörkbrunt, ljusbrunt och mörkblont haha
4. Vad ska du gå för linje efter Marielund ?
Svar : Hade tänkt ebeer omvårdnad
5. Hur går det med att sluta röka ?
Svar : Ska inte ljuga nu utan det går faktiskt bra, men jag röker fortfarande men bara antal få cigg per dag, kanske 3 om dagen så jag trippar ju ner på det! :)
6. Vad vill du med livet ?
Svar : Oj vilken fråga haha, jag tolkar den frågan som jag tror du menar, jag vill klara av skolan, ta studenten, skaffa jobb, skaffa en bra och trogen man, och få barn, flytta till en villa och kunna försörja mina barn.
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ?
Svar : Det är faktiskt olika, ibland kan jag sitta en hel dag, en annan dag kan jag bara sitta någon timme, och ibland kan jag bara kolla lite snabbt så det är olika.
8. vad/vem får dig att må bra?
Svar : Såklart får min pojkvän mig att må hur bra som helst, alltid! Sen min vän Juan och väldigt få vänner och min fina familj. Ärligt talat så finns det några " vänner " som gör mig glad längre, håller mig till dom som är äkta och behandlar mig bra, och det är min älskling och Juan som gör det mest. Dom är helt klart bäst hähä.
9. vad är viktigt för dig?
vad/vem får dig att må bra?
Svar : Just nu är det allra viktigast att klara av skolan.
10. hur kan en vanlig dag se ut för dig?
Svar : Olika, vaknar, fixar mig, åker till skolan, sen hem ibland kan ja bara sitta hemma och ta det lungt efter skolan, ibland är jag med min älskling, och så kan jag åka ner till stan och träffa vänner, så det är olika på den frågan också.
11. vad önskar du dig mest av allt? :)
Svar : Hmm .. jag är inte en sån person som kräver saker. Så jag önskar mig bara ett lyckligt liv helt enkelt :)
12. Hur många gånger har du varit KÄR? :)
Svar : Jaa .. En gång tror jag. När man var mindre var det aldrig något seriöst förhållande någonstans, då var det mest lek, men för två år sedan var jag kär för första gången, mitt riktiga seriösa förhållande.
13. Har du tappat din oskuld?
Svar : Ja.
14. känner du jay smith
Svar : Haha nej det gör jag inte tyvärr så kan jag inte hjälpa dig att få kontakt med han.
15. en fråga bara, hur kan du älska din kille efter att ni har varit tillsammans i en månad? tycker det är lite roligt, du kanske inte vet vad riktig kärlek är?
Svar : Haha sånt här får mig att garva, men jag ska faktiskt svara på din fråga, den var lite intressant ändå. Du verkar vara en sån typ som tar saker förgivet. Eftersom du inte verkar veta hur min och min pojkväns historia är så kan jag berätta den så du förstår. Jag min pojkvän träffades i augusti, vi var vänner till september någon gång då vi började hålla på, vi höll på tills 1 december då vi blev tillsammans. Under dom månaderna vi höll på så växte mina känslor för honom.  Det var lite upp och ner för våran historia har inte varit som en saga. Han är den killen som har behandlat mig bäst utav alla skitstövlar, han får mig alltid att må bra, får mig att le, han vet hur man ska behandla en tjej, och eftersom vi båda har likadan humor så har vi mest skratt i vårat förhållande, vi kanske har tjaffsat 1-2 gånger under 4-5 månader ungefär.  Det är lite kort om hur vårat förhållade har sett ut och ser ut. Du skrev " du kanske inte vet vad riktig kärlek är? " så jag svarar nej det kanske jag inte vet eftersom jag aldrig har haft ett riktigt " seriöst " förhållande, så tror jag att det jag och min pojkvän har nu är kärlek. Det är så som jag känner. Men om du vet lite mer om kärlek så kan ju du berätta om du nu är så bra på att veta vad det är. Kärlek handlar inte bara om ord utan också i handling. Du vet ingenting om mig och min pojkvän förutom det jag har skrivit, så det ända roliga är din lilla fråga. Skulle kunna skriva hur mycket som helst, men nu har du fått en del av den stora informationen jag skulle kunna släppa ut, men känner att det inte är värt det.! Har det så bra kram Lindize :)
vad är viktigt för dig?
hur kan en vanlig dag se ut för dig?
vad önskar du dig mest av allt? :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!