Förlora både pappa & mamma ..

Nu är jag hemma! Satt och kollade på " oprah " ett utav det sorligaste avsnitten jag har sett .. Och nu kollar jag på " extrem home make over " vilket också är sorligt, barnen förlorade sin pappa och några månader efter så förlorade dom sin mamma. Jag kan inte fatta hur jobbigt det måste vara, man ser på dom hur dåligt dom mår, men som tur så tar deras mormor och morfar hand om dom.

Varför uppskattar jag inte det jag har? Fyfan nu saknar jag min mamma och funderar att sova där idag eller hela helgen. Eftersom jag inte bor hos henne så vill jag påminna henne om hur mycket jag uppskattar henne, hur mycket jag älskar henne, hur glad jag är över att hon finns, över att jag har henne, över att hon alltid finns hos mig och hur stark hon är! Jag skulle aldrig kunna tänka tanken att förlora någon utav mina föräldrar.. Dom är helt underbara och jag älskar dom mest av allt på hela denna jord! my wonderful mother
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!