En dag med mami

Min dag spenderades först i skolan och sedan fördes jag vidare till mamma och var där en stund sen mötte vi upp sara som hängde med oss och handlade en hel del, tack så mycket gumman för hjälpen! <3 Sen senare mot kvällen drog vi och köpte vi mc och drog upp till mamma och käkade där vi pratade en hel del. Efter det började klockan närma sig 7 så jag drog ner och mötte min fina pojkvän. Så nu sitter han bredvid mig och leker med tändare och kollar när jag skriver haha. Ska vara social med honom så vi hörs senare antar jag. pussssssssssss ... Lägg märke på grisarna mohahaha!
var tvungen haha kolla bara likheten!! jag döööööööööööör hahaha
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!