Dag 14 - Min dag

Min dag ser ut såhär : Jag vaknade vid 4 halv 5, åt, duschade, borsta tänderna, nu sitter jag och kollar på tv sitter och kollar bloggar osv .. Jag har inte rökt en ända cigg idag, vilket jag är stolt över men ändå har jag panik, jag kan inte sitta stilla, jag går och dricker och små äter för att slippa suget. Jag kan om jag vill, jag ska om jag fortsätter! Jag ska lyckas, jag ska göra min älskling stolt hähä :D .. vet inte hur resten utav min dag ser ut, bara ta det lungt hemma må jag tro. Vi hörs senare! :D
åh, cigg som är så gott, nu får jag nästan ångest! :( Nejnejnej jag ska stå emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!