Dag 13 – Vad är kärlek?

Kärlek kan vara olika. Kärlek kan vara till familj, vänner och även djur. Kärlek kan vara att man älskar en person, att det pirrar i magen när man tänker på en person, bli nervös och kallsvettas, man kan också blir riktigt glad över att bara tänka på personen man älskar eller bara höra personens namn. Kärlek för mig är inte bara att älska en person, utan att man vill åldras med personen man älskar, och även acceptera personens bra och dåliga sidor, acceptera personen som den är, inte behöva tvinga att den ska ändra sig för dig. Kärlek för mig handlar också om förväntningar, längtan, förhoppningar och drömmar. Kärleken och känslan man har när man är kär är nästan ömöjlig att beskriva.. Men när det klickar för mig så vet jag när jag är kär. Kärlek kan vara helt underbart, är man lyckligt kär känner man sig oövervinnerlig, men är man olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman.. Kärleken har sina historier. Nu vet ni vad kärlek är för mig och vad jag tycker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!