Bowling?

Nu är jag hemma så skönt, fyfan så kallt det är ute uuusch! Skolan gick bra idag, känner att det går framåt så skönt! :D .. Efter skolan drog jag och simon till hans mormor och morfar i ljura, vi var där ett tag fikade snacka och tog det lungt, sen drog vi hem till mig ett tag, sen till honom, skulle följt med han till hans farmor och farfar nu egentligen men jag orkade inte, gick hem istället! Får se när han är klar där, han skulle på helkroppsmassage eller något så han skulle höra av sig efter det, då kanske vi ska ner till centrum och spela bowling, får se hur det blir med det.. Nu ska jag göra te och värma mig lite framför tv:n vi hörs senare!
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!