Bara för att

Jag sitter och väntar på att " Snuten i hollywood " ska börja :D

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Har jag säkert men inget speciellt som jag kommer på just nu

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja en hel del och en är på smällen, är så glad för deras skull

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja en hel del!  Bland annat att det ska hända lite mera saker, roliga saker. Mera äventyr wihuu ..

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
1/12-2010 <3

Vad var din största framgång 2010?
Hmm när en dörr stängs öppnas en annan?

Största misstaget?
Inte en aning faktiskt ..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag har varit sjuk hela året ut tror jag haha eller vad det har känts som iaf snyft ..

Bästa köpet
Ehm .. en jätte söt tröja haha


Vad spenderade du mest pengar på?
Cigg .. vilket jag inte kommer göra detta år yaaaaaamie haha


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja en hel del hihi

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Oj det är nog en hel del låtar, har blivit förälskad i massa nya låtar under detta år att jag knappt minns vilka haha, men bland annat rihanna, bruno mars, dalenbarn, kartellen, och en hel del sorliga & en hel del fest låtar.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ett tag var jag nog ledsen, men har varit glad för det mesta.

Vad önskar du att du gjort mer?
Utnyttjat tiden speciellt sommaren.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma och varit tråkig

Hur tillbringade du julen?
Först hemma hos pappa med mina två syskon, sen vidare till min farmor och farfar och firade med kusiner och sedan åkte jag till min äldsta syster och firade med alla mina syskon (förutom broshan..) och så Mamma mormor och min systers kille och son firade jag med.

Blev du kär i år?
Ja och det är tur att jag blev det i den rätta killen, han är bäst! Min älskling <3

Favoritprogram på TV?
Snuten i hollywood, och en hel del disney program hahaha.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej det tror jag inte, isf ogillar ..


Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok haha

Största musikaliska upptäckten?
Hmm .. inte en aning

Något du önskade dig och fick?
Ja.

Något du önskade dig men inte fick?
Ja.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, umgåts med min bästavän och skapat massa minnen, och en hel del andra vänner också ..

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
My own style ;) haha nej vet inte .

Vad fick dig att må bra?
Min älskling såklart, min kära vän juan familj och en del vänner också.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Spanar inte in kändis killar så ofta så ingen speciell för min del. Jag nöjer mig med sötnosen jag har hähä

Vem saknade du?

Min mamma, min äldsta syster, hennes son och en hel del vänner som jag har tappat kontakten med ..

De bästa nya människorna du träffade?
Min älskling! <3




Kommentarer
Kimberly

Du är bara för söt syster, det ska du veta!! Ja, allt ska nog gå bra med bebisen :) Är såå mysigt med mage. Jag älskar dig massor. Hoppas allt är bra med dig och sen med dig och killen! Puss <3

2011-01-08 @ 00:12:11 | http://kimberlyl.blogg.se/
stina

men säg inte så!!!! du har alltid mig, det har jag lovat dig gumman. du har ALLTID mig. älskar dig så mycket

2011-01-08 @ 04:16:05 | http://stinalinneaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!