Tidsfördriv hehe

Namn: Linda
Piercingar: Läppen, tungan och öronen.
Tatueringar: Nej.
Längd:
163 tror jag :$
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: mörkbrun
Vikt: 53
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Njaa 
Tänker du på självmord: nej aldrig.
Dricker du alkohol: Nej händer inte så ofta.
Använder du droger: nej!
Röker du:
Ja.
Vilket shampoo använder du: Olika
Gillar du att tvätta: Jag kan inte tvätta hahaha

SENASTE..
Film du hyrde :
Hyr inte filmer hähä
Film du köpte: köper inte filmer heller 
Låten du lyssnade på:
Invincible - Tinie Tempah feat Kelly Rowland.
Personen du ringde: Ehm Alexandra tror jag
Personen du pussa: Min älskling
Tv program du tittade på: Wallander
Personen du tänkte på: Min älskling

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
ja
Gråtit över en flicka: ja
Varit i slagsmål: ja
Blivit arresterad: ja 

ANTAL..
Gånger du varit kär:
1
Gånger ditt hjärta brustit: 2
Hjärtan brustit på grund av dig: Inga hoppas jag. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En hel del gånger när jag var mindre hihi
Ärr du har på kroppen: 1 på Halsen.

SENASTE..
Bok du läste:
- Läser inte  böcker
Personen du fick mail av: Vet inte facebook?
Personen du fick brev av: hmm skolan tror jag 
Personen du fick sms av: Min syster
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ett bra tag sedan.
Saken du köpte: Mc haha.
Vad har du gjort idag: Varit med min fina pojkvän och bara tagit det lungt hemma med familjen.
Var det kul: Jadå alltid roligt med älsklingen och umgås med familjen duger alltid.
Hur tidigt stiger du upp: Olika.
Gillar du att slåss: Bara på skoj hihi
Vad ska du göra idag: sova 
Är du seriös: För det mesta, ja.
Vad är du allergisk mot: FALSKA människor.
Var har du ont: Ingenstans just nu
Använder du hårspray: Kan hända ibland
Kan du stå på händer: Ja haha
Favorit serie: Inte en aning
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck såklart!
Salt eller socker: Båda är gott till olika saker
Gillar du ketchup: Ja bara till mat.
Är du glad nu:
Jag är inte ledsen så lite små glad är jag väl? lite trött bara
Var du glad igår:
JAAAAAAAAA SOM FAN!!!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nej.
Vad dansar du till: Det mesta hähä
Kan du sjunga: Alla kan sjunga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!