Tack för ert stöd!

Dålig uppdatering jag vet, men hela min morgon spenderade jag i sjukhuset, sov 5 timmar inatt, mådde lika dåligt som igår när jag vaknade imorse. Vi åkte upp vid halv 10 och tog röntgen och sådär, käkade frukost och tog massa prover återigen.. Det är inte varje dag man äter frukost i sjukhuset och betalar 70 kr för en macka och dricka haha sjukt. Men vi fick vänta i två timmar på svar och under den tiden sov jag i väntrummet kunde inte hålla mig vaken. Proverna visade inget allvarligt men dom misstänkte en hel del grejer, skulle åka upp igen om det skulle bli så igen!

Jag vill tacka för mina fina vänners stöd, inte här på bloggen utan samtal och sms som jag har fått. Måste speciellt tacka min fina pojkvän, det var han som gjorde så jag klarade igenom allt det här, tack för allt älskling du är världens bästa! <3 .. Är helt sliten detta är dom två värsta dagarna i mitt liv, ska vänta tills pappa kommer hem så ska jag äta och gå lägga mig, nu är sova det bästa som finns i mitt liv alltså. Vi kommer säkert inte höras något mera ikväll men vi hörs imorgon som vanligt. Kram på er! :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!