svar

Har fått yttligare frågor angående detta som har hänt.. När jag var hos läkaren så sa dom att jag hade fått som en " allergisk chock " inte riktigt men ungefär, kroppen reagerade så hårt mot det, speciellt ansiktet pga det är så känsligt. Eftersom jag inte har solat sen i somras och sen solar så mycket på sån stark hastighet om man säger så reagerade kroppen speciellt ansiktet ganska hårt.


Och angående det jag skrev att det var " stenhårt " i mitt ansikte så menar jag blåsorna jag fick på kinderna och hakan.  Dom torkade ut och eftersom jag hade så ont så kunde jag inte smöja in det heller, så det blev som ett hårt lager, jag kunde inte röra ansiktet, inte le ingenting. Vilket var skit jobbigt. Om ni har mer frågor så svarar jag gärna som sagt, ha en fortsatt trevlig kväll folket! :)



Kommentarer
Anonym

hur ser du ut i ansiktet nu då? har det blivit bättre och så eller har det blivit värre? kan väl knappast bli värre.. eller ?

2011-02-26 @ 00:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!