snart bra

Hejsan hoppsan! :) Hur är det med er? med mig är det bra, men har mått bättre. Vaknade för ett tag sen har ätit frukost osådär, ska snart städa mitt rum och smörja in mitt ansikte.

Känns bättre och det ser bättre ut men det är ganska långt ifrån normal än. Jag saknar min älskling däremot, egentligen vill jag inte att han ska se mig såhär för jag känner mig hemsk haha men men utseendet är inte allt. Får hoppas på att vi träffas snart.

Och angående kommentaren som jag fick i inlägget under så har det blivit bättre som jag har skrivit tidigre i inlägget, mina blåsor har torkat ut och blivit mindre, så jag sitter och pillar bort lite hud då och då. Vi hörs senare för nu ska jag göra annat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!