Sjukhuset

Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset, tyvärr kan jag inte berätta vad som hände, men en timma var jag där iallafall, åkte upp vid 2 tiden. Imorgon bitti ska jag tillbaka och ta röntgen om det inte blir att jag åker upp igen inatt ifall det skulle bli akut senare. Sånt som märks.. Men vilken fall som helst så ska jag tillbaka dit imorgon bitti.
Jag kan berätta lite av vad jag gjorde, jag tog blod prov, blod tryck och sådna saker
Sen som ni ser dom blå sakerna hade jag massor utav på min kropp som man sedan kopplade sladdar till en stor maskin för att kolla hjärtat, lungorna osv ..

Jag hoppas jag får en lugn natt nu till imorgon bitti, får hoppas på det bästa. Godnatt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!