Sjuk?

Jag sov inge bra inatt alls. Jag var vaken vid 4 tiden och var vaken tills min klocka ringde vi 7. Sen somnade jag efter det, äntligen fick jag lite sömn! Men dock så missade jag en lektion i skolan. Kände mig inte alls bra imorse var helt hängig, täppt i näsan och hosta. Men jag bestämde mig ändå för att gå till skolan eftersom jag är ledig imorgon. Och jag tänkte att jag skulle ta hem lite engelska och jobba med idag men självklart glömde jag den! BRA. Nu ska jag hoppa in och bada och ta det lungt och roa för mig själv, huvudet börjar sätta igång och göra ont så får hoppas på att det går över. ciaaaaaao :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!