Rastlös

Fyfan så tråkigt jag har, tror ingen anar hur jävla rastlös jag är haha :( springer till kylskåpet kollar och stänger igen, går fram och tillbaka i lägenheten, lägger mig i soffan i fem minuter och kollar på tv, går ut och röker, in i mitt rum en sväng, kollar om något händer på facebook, ja ungefär så ser mitt liv ut just nu här hemma ..  Juste jag kollade på en film förut som heter " Precious " en bra film måste jag säga, men jag var lika rastlös då satt och darrade med mitt ben hela tiden haha. Funderar på att slå på en film? men då kanske jag darrar med mitt ben som jag gjorde i filmen förut för jag var lika rastlös då haha .. får se. Aja nu ska jag försöka hitta något vettigt att göra. BYE!
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!