Keff fredag

Jag åkte ner till stan med min kuson och träffade alexandra, vi käkade lite osådär. Kvällen började bra men det blev bara allt värre! Blir så irriterad på dagens brudar alltså, har lust att sätta ett skott i pannan på allihoppa som beter sig som dom gör. Men men nu sitter jag hemma iallafall och det positiva på den här dagen är att min älskling kommer hit när som helst, efter allt äventyr. Tror vi båda ska däcka direkt sen så vi sover bort allt som har hänt idag och hoppas på att vi vaknar på rätt sida imorgon! Har inte så mycket mera att skriva, hoppas ni har haft en bra fredag. Ni måste ha haft en bättre dag än vad jag har haft iallafall. Ajja puss på er!
Du är den ända som är betyder något för mig, på riktigt! Min fina pojke ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!