Känns som fredag!

Idag känns det verkligen som fredag. Eller det har det gjort för mig varje dag i två veckor nu eftersom jag inte har varit i skolan, fredag varje dag för mig wihuuu .. haha nej inte bra. Men det känns verkligen som det idag, alla skriver "sportlov" på facebook, vi har ätit typisk fredag mat lite lyxigare, och sitter och äter godis och inväntar ett program ( svensk maffia ). Men imorgon måste jag till skolan, ska göra gymnasieval och se till att jag får mina pengar nu den här månaden.. Aja skippa bullsnacket, nu ska jag fortsätta äta goodis vi hörs senare :D
Bjussar på en bild för cirkus en månad sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!