Jag mår illa

Hejsan hoppsan! Har sovit skit bra idag fram till sex, då ville inte min kropp sova längre men jag tvingade mig själv till att göra det, så några extra timmar har jag sovit, skönt! Vaknade för en stund sen och jag mår illa? Känner att jag kanske ska ta och äta frukost? Men när jag hör frukost tänker jag på juice och macka eller nått sånt, men juicen tog ju slut igår såklart, så det blir obo'y eller te. Men jag har ingen matlust?? När jag tänker på mat/frukost så står kroppen emot.. Jobbigt! Men ska försöka proppa i mig någonting eller sova ett tag till hehe. Hörs senare :) Här är typisk fruost. Ae nu mår jag mer illa .. uuch :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!