Jag mår bättre

Hejsan på er alla glada! :) Jag mår bättre nu, än så är jag inte normal i ansiktet men det lutar sig åt det hållet, äter mediciner och så också för att det ska hjälpa och gå ner snabbare. Tänkte passa på att svara på lite frågor som ni har ställt under tiden som jag har haft allt detta men att jag sätter ihop allting och berättar hur det har varit.


Jag har inte solat sen i somras, och då tänkte jag passa på att sola nu lite innan sommaren så att kroppen ska bli van osv.. Jag solade först en kvart och sen efter en kvart gick jag och solade igen i 20 min. Jag solade i super solarium på drop in. Jag har inte gått ut med tanke på att jag har haft så ont och har bara legat hemma och tagit det lungt, eftersom jag fick som en allergisk chock utav det. Det gula på bilderna är inte salva utan det är blåsor. Dom har torkat ut nu och det är stenhårt i mitt ansikte samt torrt. Så jag försöker smörja in mig och hoppas på att det blir bra så snabbt som möjligt.
Har ni några frågor så ställ gärna för jag svarar på er, ha det bra så länge, kram :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer
didi

Jag fattar inte fick du allergi chock av att du sola.

Hoppas det blir bättre.

Kram

2011-02-25 @ 21:36:45
Anonym

hur menar du när du säger att det är " stenhårt " i ansiktet? låter inte så roligt, hoppas det blir bättre skulle inte vilja vara i din situation, verkar jätte jobbigt :/

2011-02-25 @ 21:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!