Jag är glad.

Godmorgon på er sunshines :) Idag vaknade jag med gott humör hihi! Får se vad som händer idag, blir nog att sola med bästavän. Har inte solat sen i somras haha så antadligen kommer jag se ut som en kräfta, eller så kommer det inte bli någon skilldnad. Men det är ju alltid skönt och sola hähä. Men det blir inte förens senare. Ska hoppa in i duschen snart men först ska jag bli klar med detta inlägg och svara på en kommentar.


Anonym om Blir kvar:
bor inte du med din mamma?
Svar : Nej jag bor inte med min mamma pga privata själ. Så bor hos pappa heltid och är inte alls ofta hos mamma vilket jag borde, men när hon har flyttat blir det nog att vara hos henne oftare. Ha en underbar dag! :)


Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!