Hej

Hejsan på er. vaknade vid 10 kanske och bara låg och kollade på min vackra ängel när han sov, älskar att se på honom när han sover, så söööt!! Jag somnade till lite då och då men vaknade rätt så snabbt igen, och han sov som en stock. Så jag var bara tvungen att väcka honom hihi, så log vi i sängen och myste för det mesta. Följde han till bussen för ett tag sen. Får se vad som händer idag.. Får se men nu ska jag iallafall duscha och fixa lite här.
Tänkte lägga upp en bild på när han sover :$ men jag vill inte ha huvet avhugget så jag bjuder på en bild från igår när vi hade kommit hem från bio:n :D aja skriver senare!
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!