Gorgonzooola

Min morgon bestod av att jag ringde och försökte väcka Alexandra hela morgonen men kärringen svarade inte, så jag åkte till skolan och gjorde mitt vilket gick väldigt bra, stolt hihi :D Idag blev det pasta och gorgonzola sås i skolan och det är allt jag har hört sen dess " GORGONZOOOOLAAA " efter varje person som har gått förbi hahaha rolig middag trots allt! Aja nu sitter jag bara hemma och funderar på vad jag ska göra idag. Att dra till stan och käka är ett måste iallafall muumms hähähä har varit sugen på chicken kebab i flera dagar så idag ska jag göra något åt saken. Bild från google, åååååh jag dööör! :(
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!