Falskt leende

Ni vet vänner som ni kanske inte har sett på ett tag eller inte har kontakten med så bra? Har ni varit med om att ni träffar dom på stan eller någonstans och ger er ett falskt leende när ni går förbi? istället för att säga hej eller någonting så ger dom er ett falskt leende? Jag har varit med om det en hel del och jag känner på mig när dom ger mig ett falsk leende, jag känner av det, det känns i magen. För en gång har jag varit nära kompisar med dom och sedan vet hur dom är, sen kanske man inte träffar dom så ofta och när man väl ser dom brukar man väl vara glad över att man ser varandra? Men nej istället ger dom en ett falskt leende. Stör mig på det så hårt! Så istället för att ge mig ett falskt leende behöver ni inte le mot mig alls, om det är så mycket begärt att säga hej eller om du inte är glad över att se mig så låt bli. Bättre det än att jag får ett falskt leende. HATAR DET VERKLIGEN!!! Tack i förhand.
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!