Down to the town!

Haha diggade rubriken lite eftersom att det rimmade. Men men, nu ska jag fixa iordning mig lite sen drar jag ner till stan och möter upp Alexandra, får se vad vi hittar på, jag ska käka iallafall hähä :D Är det någon mer än jag som inte kan lägga upp musik på bloggen? Vill veta vad det är för fel, irriterande är det iallafall! 
Hörde att det hade hänt min farfar en liten olyckshändelse, men du är stark du ska nå ända till toppen det är inte dags att avvika än, du har långt kvar i livet, kämpa! Det är svårt med tanken på åldern men jag tror på dig! Jag älskar dig min underbara älskade farfar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!