Burlesque

Har bara kollat på film och tagit det lungt för det mesta. Känner mig lite bättre men mår lite illa, så ska vila ut imorgon och hoppas på att jag är ledig på fredag. Kollade på någon film som hette " Lucky you " dock var den inte så bra eftersom jag inte är så intresserad utav poker men som dom som spelar blir dom spelberoende, och jag blev beroende av att se klart filmen haha. Men efter slänge jag på en annan som heter " burlesque " som är betyligt mycket bättre. Men nu ska jag ta en dusch och sedan gå lägga mig.
Vi hörs imorgon, godnatt kära bloggläsare :)
Annonser från BloggPartner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!