127 timmar

VILKEN FILM!!! Om jag ska bli psyk i huvet bokstavligen så måste jag se denna film flera gånger om. Har sett den två gånger nu, två gånger för mycket!!! Till er som är känslig mot blod osv, säger bara se den inte! Det ända jag kan tänka på är nerv sen spänner jag hela kroppen och får panik. Aldrig mer säger jag bara. Tur att jag hade min älskling o krama om igår när jag såg den hähä. Det första han sa till mig var " Och du ska jobba inom vården? haha lycka till, du klarar inte ens o se på de här " och det är faktiskt sant, hur ska jag klara mig igenom vården? buhuu :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!