sammandragningar

Godkväll bloggläsare! :)
Just nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på True talent. Ska packa och sedan åka till mamma efteråt. Igår var jag med min älskling och min fina vän Jonna. Fick massa söta bebis kläder utav henne som var hennes systers innan. Tack så hemsk mycket!!! <3 ..

Men det var inte allt som hände igår, jag hade sammandragningar till och från i stort sätt hela dagen. Grym upplevelse, det var sån känsla fast det gjorde rätt så ont! Man börjar ju undra om h*n vill ut snart eller om h*n bara förbereder sig inför förlossningen som inte är så långt kvar nu. Snart e du här bebis! <3 .. näää nu ska jag fortsätta kolla på tv, vi hörs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!