sådant som kan hända ..


Har nog aldrig varit mer orolig än vad jag var den dagen .. Detta hände för två dagar sen och varför jag skriver detta är för att det är sånt som kan hända, eller sånt som händer..

Jag satt och kollade på tv med min älskling sen blev jag helt plötsligt jätte kissnödig så jag gick på toa och jag fick jätte ont i magen och när jag torkade mig så var det blod på pappret.. Mina tårar kom och jag hade panik, hade ingen aning om varför det kom blod ur mig.. Pratade med mamma i världens skräck och hon ringde ambulansen. Vi åkte upp till förlossningen och som ni ser på bilden så fick jag två band runt magen, det lyssnar av bebisens hjärta osv, i en halvtimme låg jag sådär. Efter det tog vi ultraljud och en gynundersökning..

Allt visade sig vara bra med bebisen, h*n mådde jätte bra och allt var som det skulle. Anledningen till att jag blödde var att moderkakan låg neråt men det var ingen fara, den var inte "ansluten" men skulle detta hända igen så skulle jag ringa. Är så lycklig att det inte var något farligt, vet inte vad jag skulle göra om det skulle vara något allvarligt..



Kommentarer
Anonym

va läskigt stakars dej måste vart skit jobbit tur att allt är som det det ska vara

2011-08-15 @ 01:59:54
selma MISSTURKIA

ush hjärtat, vilken tur att det löste sig. jag har en känsla av att det ligger en liten flicka där inne som vill ut snart hihi. puss på er gumman!

2011-08-15 @ 15:06:15 | http://selmasedef.blogg.se/
Frida

Usch, stackars! Måste varit otroligt jobbigt och läskigt att inte veta vad "felet" var.. Skönt att det inte var något allvarligt iallafall gumman. Usch ja, jobbigt att läsa men en lättnad att allt såg bra ut. Ta hand om er! <3

2011-08-17 @ 14:42:41 | http://fridaviktoriaa.devote.se
kenzas

o9mg lindaa min syster gick med brandon i samma skola dem gick i hageby skolan!!

brandon är faktist jätte snäll

2011-09-05 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!