Försöker filma det.

Hejsan hoppsan! :)
Kom precis hem har varit på lite ärenden med min älskling. Bland annat var vi hos barnmorskan idag och lyssnade på hjärtat o kände lite på bebisen som låg neråt som vanligt när vi kommer dit haha.. Min lille bebis <3 Får se vad vi ska göra idag, ska nog till rix fm en sväng o kolla lite.

På tal om rubriken så försöker jag filma när bebisen sparkar men det syns inte på videon :( Keff mobil .. Så ska försöka skaffa mig en bättre mobil eller kamera och filma så kan ni få se det. Konstigt att man inte ser eftersom att den rör på sig/sparkar så rör sig hela magen haha helt underbart. Aja får försöka fixa det på något sätt, nu ska jag sätta igång med lite grejer här hemma, Puss på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!