Svar på tal

Till er som undrar hur gammal min pojkvän är så är han 14, och jag vill inte ha era kommentarer om att han är för ung för att bli farsa, för vi har pratat igenom allting han och jag innan vi tog vårat beslut. Och vi vet att vi kommer klara av detta, vi vet vilka risker vi tar, vi vet vad som kommer hända, inte exakt men på ett ungefär. Så det sista jag vill höra från er är att ni ska komma o skriva att han är för ung hit och dit för det är vårat beslut som vi har tagit och ingenting mer med det :) Så nu har ni fått svar på tal om det, har inte så mycket att skriva nu om förtiden tänkte om jag skulle ha frågestund? Kom gärna med förslag.



Kommentarer
REBECCA

Hej! :) Vad har du gjort/ ska göra i helgen då?

Hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll. Kram

2011-04-16 @ 18:48:49 | http://magicstory.blogg.se/
Anonym

är brandon 14 ? :o

2011-04-17 @ 13:18:35
Bea

känner ni att ni är redo, så spelar det ingen roll om han är 14 eller 44! :)

2011-04-17 @ 19:11:27
Anonym

Det spelar roll, spelar så sjukt mycket roll om man är 14-44. För det första du går i skolan & det kommer du göra i några år till. Ska du droppa skolan & leva på dina föreldrar? du vet att du inte kommer att få ett jobb nu, så hur tror du att du kommer leva på 1000 kr? tror du att "pappan" tänker ge dig dina 1000 kr? Ja, jo nån månad men sedan är det what ever...

Jag dömmer inte dig & jag känner inte dig, men inte fan kan en 16 & en 14 årig ta hand om en bebis? ni är förfan barn och ni själva ska bli omhändertagna inte ta hand om en levande människa.

Hur tror du bebisen känner sig när du är ute och festar och gör allt som en tonåring gör?

Den får inte all uppmärksamhet den behöver

2011-04-18 @ 22:26:59
Anonym

Varför ta bort kommentaren? Får man inte säga sina åsikter? istället för att ta bort kommentaren kan du ge ett bra mot argument istället.

2011-04-18 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!