Sugen på glass

Så nu är jag hemma från skolan, kunde ha gått bättre men det gick väl som det gick, har mått illa hela morgonen  och spytt och min finaste vän jonna har hjälpt mig hela morgonen så har vi snackat ut en hel del vi två. Hon är bäst! <3 Men nu är jag hemma som sagt och mår jätte bra, ska dricka lite c-vitamin så jag blir mer pigg. Och så är jag så sugen på isglass när sånt här väder tittar fram varmt o skönt mmmmhmm.. Ska tvinga med min syster ner till centrum sen när hon kommer hem och köpa mig en glass så suget går bort hähä.

Fatta någon utav dom här saftiga jävla glassarna nu fyfan så gott, jag dör! :(





Kommentarer
emma

Vilken vecka är du i ? :) kram

2011-04-12 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!