Skriva in mig

Nu har jag precis kommit hem från skolan, denna dag gick super! Känns riktigt skönt. Nu vid 1 tiden ska jag ringa och skriva in mig hos barnmorskan och se om jag kan få en tid till mitt första riktiga ultraljud, det var en månad sen jag såg den lille i min mage. Den har säkert växt massor hihi! Efter det ska jag till min älskling och vara med honom hela dagen så jag kanske uppdaterar lite senare, men jag skriver när jag kommer hem iallafall :)

Och som svar till Ninni : Tack så mycket gumman för tipset! Jag har dom tabletterna hemma men jag vågar inte ta dom, och vet inte riktigt när jag ska ta dom, så jag ska prata med barnmorskan och allt innan jag tar någonting hihi, puss på dig stumpan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!