Min feta pojkvän

Skolan gick galant idag, och när jag slutade åkte jag hem och såg mitt hjärta ligga och sova i väntan på mig haha so cute, sen åkte jag på utvecklingssamtal och efter det åkte jag och köpte kebabtallrik till mig och älskling! Satt väldigt fint ska jag säga. Man kan inte tro att jag är gravid man kan tro att jag bara är fet pga all skräpmat jag/vi äter. Som igår åt vi mc och idag kebabtallrik och helgen innan har ni ju läst hur mycket skräpmat vi åt? haha älskar min skrutt, han e helt underbar! :) Han åkte hem för någon timme sedan och jag har precis duschat och ska fixa mig alldeles strax, ska bara äta middag med min familj först hähä!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!