Lördag

Hejsan på er allihoppa. Min älskling åkte hem för en timma sedan ungefär och jag har precis duchat, väntar på att maten ska bli klar, är hur hungrig som helst. Får se vad som händer idag, ska träffa min kusin som precis har kommit hem från Thailand sen får vi se vad som händer efter det. Här är lite bilder från dom senaste dagarna.
Bilder från när vi var i sthlm
Dagarna med min älskling, Michelle, Chato, deras dotter.
Denna söta unge och mitt barn kommer bli sysslingar.
Min älskling håller bebis hihi
haha efter vi grillat klart



Kommentarer
.....

snälla svara! vart är dina solglaögon som du har på bilden ifrån? :D och hur mkt kostar de. tacksam för svar :)

2011-04-23 @ 19:52:23
Linda Dehlin

Dom är från H&M och kostar 59kr :)

2011-04-23 @ 23:39:38 | http://lindaadehlin.blogg.se/
felicia

Jonna är min kusin, fin blogg föresten :)

2011-07-26 @ 00:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!