Längtar efter dig

Kan inget annat än att längta efter dig min ängel. 16+2



Kommentarer
Anonym

Herregud det här är ju fan sinnets sjukt. Jag avgudar dig verkligen, att du har gjort ditt tonårsliv. Och allt det dära. Men ärligt talat, din kille. (alltså som kommer bli pappa) är fucking 97. Han är 13 år, och fyller 15. Tror faktiskt inte han har levt sitt tonårsliv än. Du skriver att ni kommer tjäna ihop pengar, men han har inte ens gått ut sin utbildning när du har haft ditt ''mamma ledig'' grej. Asså jag vet inte om jag ska gråta eller skratta.

2011-04-24 @ 18:46:37
Anonym

Herregud det här är ju fan sinnets sjukt. Jag avgudar dig verkligen, att du har gjort ditt tonårsliv. Och allt det dära. Men ärligt talat, din kille. (alltså som kommer bli pappa) är fucking 97. Han är 13 år, och fyller 14. Tror faktiskt inte han har levt sitt tonårsliv än. Du skriver att ni kommer tjäna ihop pengar, men han har inte ens gått ut sin utbildning när du har haft ditt ''mamma ledig'' grej. Asså jag vet inte om jag ska gråta eller skratta.

2011-04-24 @ 18:47:20
Anonym

Bry dig inte om sådna kommentarer som är ovanför, jag tycker du är modig som vågar göra detta och likadant med din pojkvän. Jag tror dom har pratat ut innan dom beslöt sig detta. Det kommer gå bra, lycka till med allt :)

2011-04-24 @ 18:52:42
Anonym

asså vadå modig? fan vad är modigt här? detta är inte modigt, hon måste födda detta barn vare sig hon vill eller inte nu och antar att istället för att ge negativ responsk, kanske man bör säga lycka till.



Men, Hon är ju 94a (trorjag?) vilket är ungt, men det är absolut inte sällsynt som alla tror i dagsläget. Men däremot din pojkvän?....... han har precis blivit tonåring, han har inte ens LEVT ett år som en tonåring. och ska nu ta hand om ett annat liv.

2011-04-24 @ 21:21:38
nina

Men din anonyma idiot! Om du stör dig så mycket på situationen, LÄS INTE! om du blir upprörd över killens ålder, ta reda på hans nummer, ring och fråga HONOM hur HAN känner för det är det enda viktiga. Din åsikt har ingen betydelse! Och som du säger, nu måste hon födda ungen oavsett om hon skulle ändra sig eller inte, så sluta gnälla! Han kommer bli farsa så är det bara, ditt negativa skit ändrar inget

2011-04-25 @ 00:56:07 | http://ninagardstrom.wordpress.com
Kimberly

Fan vad irreterad jag blir på folk! Alla verkar tro att sånt här har med ålder att göra? Skitsnack. En 30 årig man/kvinna skulle kunna missköta sig och strula till det exakt lika mycket som en 13,14,15,16,17 åring! Vem vet, han kanske blir jätte bra pappa (vilket jag hoppas och tror). Och jag vet att Linda blir en jätte bra mamma, med det hjärtat hon har. Och det här med utbildning osv. Jag vet inte hur Linda och hennes kille ska göra faktiskt. MEN det där med att dom inte kommer kunna försörja deras unge är skitsnack också. Dvs för att Linda får föräldrapenning om du/ni vet vad det är? 3500 kr i månaden. PLUS att hennes kille lär få 1050 kr i månaden, även Linda därefter när hon börjar skolan igen. Och bor dom hemma eller hur dom ska göra så har dom 5000 kr till ungen? Och räcker. Dom skulle även kunna ta hjälp utav Soc om det är så. Usch vad irreterad jag blir på anonyma idioter och såna som inte vågar stå för sitt namn iallafall. Varför ens vara negativ? Jaja allt kan inte vara bra här i världen.

Jag vet iallafall att du klarar detta galant syster :D Älskar diig!

2011-04-25 @ 06:30:55 | http://kimberlyl.blogg.se/
Bodypalace

Varför får man mens i den åldern om det inte är mening att man ska bli förälder? Okej att man kanske inte är så vuxen i den unga åldern, men vem bestämmer sig för att skaffa barn så tidigt. och var det oplanerat så är det bara omoget att råka bli gravid så ung.

2011-04-25 @ 08:25:00 | http://bodypalace.blogspot.com
Anonym

oj 5000 vilken förmögenhet.. eller?

bara en barnvagn kostar ju fan över 10.000.

och du kanske TROR att du har levt klart din tonårstid, du får inte ens gå ut på krogen än så ditt ''party-liv'' har inte ens börjat. kanske din fjortisfest tid är slut. men ae sorry men har svårt att tro att en 97a som knappt kan stava kan ta hand om en liten bebis. tragiskt. men lycka till iaf, för det lilla barnets skull.

2011-04-25 @ 16:39:28
Kimberly

Haha fyfan vad patetiskt... Beror helt på vilken barnvagn man köper. Så över 10.000, har jag inte ens hört nån vuxen i hela mitt liv köpa. Så kom inte och snacka vafan. Och ja, 5000 kommer man långt med till en bebis i månaden. Bebisen klarar sig på det. Och vad spelar det för roll om man inte får gå ut på krogen eller inte? Verkar mer som DITT LIV går ut på att man ska festa i livet osv. Man behöver inte det. Och skulle man vara sugen nån gång så kan man även dricka nån gång. Tror nog både din mamma och pappa gjort det nån gång. Så jävla irreterad på att det ska finnas så äckligt många omogna människor. Om man inte är avundsjuk eller bryr sig så lägger man sig inte ens i eller lägger så mycket energi på nåt. Sluta snacka nu förfan. Linda klarar detta skit bra, och ingen kan vara bättre mamma till hennes barn än hon själv.

2011-04-25 @ 18:36:03 | http://kimberlyl.blogg.se/
Anonym

mena inte festa hela tiden, men eftersom hon säger att hon levt klart sin tonårstid. vagnen kostar ju över 5000 iallafall och tror inte pappan kommer lägga sina barnbidragspengar på barnet. tycker bara det r wierd att en 97a som inte kan stava ska bli farsa till ett levande litet barn

2011-04-25 @ 21:07:15
Sofia

Kul att den som skriver alla negativa kommentarer inte vågar skriva vem han/hon är.



Jag önskar dig all lycka linda!



Ni är det bra par och ingen ska ifrågasätta ditt val, väljer du att föda barnet gör du det. Vad fan ska dom ha med saken o göra egentligen?

Det finns idioter till allt, kolla bara hon micha som fick barn (hon va 95:a) hon fick skit mycket hat kommentarer så bry dig inte Linda!



Brandon är en riktigt mogen kille och vem sa att ens tonårs liv var tvungen att bestå av att festa?

Löjligt folk det finns!

2011-04-25 @ 21:27:32 | http://blinkmee.blogg.se/
tina

Bry dig inte om dom där kommentarerna! Jag känner dig inte men när jag läser allt du skriver på din blogg så kommer du klara det. Du kommer bli en skit bra mamma och brandon en bra pappa. Så bara skit i dom där dumma kommentarerna! Din blogg är as bra och kommer bli ännu bättre när din bebis föds. Lycka till! :)

2011-04-25 @ 22:48:50
Kimberly

Ja, det måste jag hålla med dig om Sofia. Feg jävel som skriver utan namn ;)

En barnvagn behöver inte kosta över 5000 kr? Herregud. Du lever i en väldigt dyr värld du. Men dock kan en barnvagn komma upp i 5000 men oftast behöver det inte det. Och ja, hon kanske har levt klart sitt tonårs liv? Hon är mogen nog att veta om hon gjort det eller inte och det vet t o m jag när vi prata om ifall hon skulle behålla eller inte! Och du vet inte ett skit om ifall Brandon kommer ge sina pengar eller inte, så den saken behöver du inte ens yttra dig om. Yttra dig gärna inte om något mer som har med Linda att göra. Hon är värd att få höra att hon är stark, duktig och kommer att klara detta, för det är så det är!! PUNKT.

2011-04-26 @ 08:22:22 | http://kimberlyl.blogg.se/
Emelie

Visst du anonyma, du kan ha dina åsikter men behåll dom gärna för dig själv. Tror du det är kul för Linda att få negativ kritik från håll och kanter hela tiden? Klart att folk kanske misstror henne och Brandon pga deras ålder men samtidigt precis som Kimberly nämner kan en 30 åring missköta sig i rollen som förälder lika mycket som en 15 åring, så jag tror nog inte det har så mycket med åldern att göra egentligen. Visst bägge två är väldigt unga, inte minst Brandon men det är deras val så ge dom ett lycka till istället för kritik, för det gör henne bara ledsen att någon hackar. Bättre att ge BRA kritik isåfall, då vet hon ju iaf att folk tror på henne. Jag gör det! Lycka till Linda.

2011-04-26 @ 09:05:28 | http://ejohanson.blogg.se/
Carrokusin

Jag läste några kommentarer men orkade inte mer för jag blir så jävla förbannad!

Linda kommer klara det här skit bra!! Jag får 5000 i månaden och du din idiot jag ska bara säga dig att det räcker mer än väl!

2000 hyra 500 el MAX 700 i månaden på barnet. RÄKNA UT SJÄLV din jävla idiot. Jag fick barn när jag var 17 och det går hur jävla bra som helst! Och dessutom fick jag en sprillans ny märkes barnvagn för 500 sådu kan ta dina tusen lappar o stoppa upp nån stans ;)



Linda skit i alla jävla idoter håll dig till de som stöttar dig :) jag fick jobb utan utbildning så hon den anonyma kan ta sig i arslet. Älskar dig & lycka till du är bäst :) <3 // Carro din kusin

2011-04-26 @ 14:06:40 | http://dokmaii.blogg.se/
Anonym

''pappan'' kanske skulle börja sluta skriva saker som ''FUCK ALLT DET HÄR'' osånt på facebook. man får inte så bra bild över en farsa som skriver så . o nån nämde hon micha? hon har ju fan haft hur mycket problem som helst, hon har väl minst ett problem om dagen om man läser hennes blogg. o det kommer typ dröja upp emot 10 år innan nån av dom ens har egen inkomst. undrar bara hur dom tänker. och nån nämde soc där uppe? det är väl den sista åtgärden man vill ta. om man måste kontakta soc så betyder ju det att man inte klarar av barnet på egen hand.

2011-04-26 @ 14:47:33
Linda Dehlin

Alltså ärligt talat jag hade egentligen inte ens tänkt att öppna käften i dom här kommentarerna, men vart får du allt ifrån?`Jag känner min pojkvän bäst än någon annan eller? Det där " fuck allt de här " har inte ett skit med vårat barn att göra. Lägg ner ditt skitsnack o sov nu fan ärligt talat. Kom till mig i live och snacka istället för att skriva massa här på bloggen.

2011-04-26 @ 15:37:16 | http://lindaadehlin.blogg.se/
Anonym

ni är ju tröga allihoppa! för det första är man redo att skaffa barn ska man fan inte bo hemma hos sina föräldrar! är man "vuxen" nog att knulla och "vuxen" att tror sig kunna uppfostra ett barn i en värld ingen av dom vet ett skit om för dom vet endast vad som finns i norrköping och inget annat. då kan dom fan beete sig vuxna nog att flytta hemmifrån det hela kommer sluta med att ingen av dom kommer kunna jobba nånsin för dom kommer förstöra sina utbildnings möjligheter vilket kommer leda till att dom kommer leva på soc resten av sitt liv och oj vilka bra förebilder och uppfostran det kommer va för ett barn! idiot du kommer förstöra ett barns liv för att du är egoistisk nog att knulla utan skydd och idiotisk nog att lura en 13 åring som precis börjat få hår på kuken låta bli pappa ni har absolut inga erfarenheter av livet förutom att skaffa barn när ni själv är barn vilket är mer egoistiskt än att ta självmord.

2011-04-26 @ 16:59:33
Anonym

men är ni tröga eller, hon har ju så alla kan kommentera hennes blogg för i helvete det betyder att hon får stå ut med olika åsikter vill hon inte höra sanningen så kan hon fan låsa skiten. Att hon änns har öppen blogg och länkar överallt är för att få uppmärksamthet, detsamma om barnet herregud din mamma har säkert inte kramat dig tillräckligt när du va liten fan. "sjukdomen" linda lider av kallas för borderline alltså personer som gör vad som helst för uppmärksamhet finns hem för sånt du borde ta en titt på det ;)

2011-04-26 @ 17:05:56
M

alltså vad fan är allas problem??

ni jävla anonyma säger själva att det är öppet och att vem som helst får kommentera. men linda har det öppet för vem som helst, den som vill titta in på hennes blogg får göra det. och ska ni sitta o klaga så håll det till er själva, för ni kommer inte kunna sänka henne genom att säga en massa jävla skitsaker till henne.

hon och hennes pojkvän valde att behålla barnet, låt dom vara?!

om hon inte kan försörja sin unge på 5000 spen så låt henne vara.

snälla vi som är 12-16 år klarar oss på barnbidrag som ligger på 1050 kr. om det räcker till oss räcker väl 5000 gott o väl till brandon och linda.



be dom lycka till istället för att snaacka så jävla mycket skit. så negativa männsikor det finns runt om oss. helt jävla sjukt.

ni själva kan ju inte vara bättre.



visst hon kanske är lite för ung, hon skulle kunna vänta något år till, men låt henne göra som fan hon vill.

om inte du vill knulla med din pojkvän/flickvän utan en fucking kondom uppstoppad i dig så gör det inte då!! hon får fan i mig göra som hon vill!!!!!!!!!!

blir så jävla förbannad!!!!!!!!



lycka till linda!! :)

2011-04-26 @ 17:16:47
hmm

Hur länge har du och pojkvännen varit tsm? :)

2011-04-26 @ 17:55:41
Anonym

Öh.. Alltså, det här förhållandet kommer inte hålla. Jag vet inte hur ni har tänkt men "pappan" bor i i samma lägenhet (hus) som mig, jag känner honom. Jag tror verkligen inte han är redo!

2011-04-26 @ 18:35:37
Carrokusin

.........säger bara, till dig som säger att Linda har nån jävla sjukdom? Jag kan garantera dig att hon inte har det! Vill du veta mer om min släkt o deras hälsa så hör av dig till mig ist :) jag heter Caroline Björk. Ta kontakt med mig om det är nått ist och låt Linda vara, jag ska nog se till att du kan få så mycket fakta inproppat i din trånga hjärna att du aldrig mer kommer att öppna din käft. Sen säger jag också att man kan plugga på distans, du som är så smart borde ju veta vad det är. Men det tror jag inte om dig så jag ska förklara. Man får hem saker som man pluggar på hemma, går till skolan o gör prov. SEN FÅR MAN BETYG I DET OCH DÄR EFTER EN UTBILDNING. Sen vet jag vem hennes kille är o han är väldigt mogen och en jätte bra kille med bra föräldrar! Lindas mamma(MIN MOSTER) är världens bästa mamma som är full av kärlek. Det finns absolut ingenting att klaga på här. Tycker du att det är bättre att göra abort då? Om du inte visste det så tar de ut fostret då och eldar upp fostret, det är som många tycker MORD. Så sluta kommentera nu lilla vän. Du kommer inte komma någon stans med dina meningslösa ord, du vet inte vad du pratar om. Om du vill slösa bort ditt liv på supande och knulla runt så varsågod. Vi andra tänker på det viktigaste här i livet, kärlek och en familj. Ingenting kan klå det. Sen är det Ingenting att skämmas för om man får social bidrag några månder, de skulle inte finnas om de inte behövdes eller hur? 90% av alla människor har någon gång i sitt liv fått vända sig till soc någon gång i livet oavsett om man är. 11 eller 93 år. Lägg ner nu för fan, gå o bli ammad nu du verkar upprörd dags för tutten kanske.

2011-04-26 @ 19:49:33
Mian

Detta är inte på något sätt illa menat till varken Linda eller Brandon. Men är man 13 och 15 år unga så är man inte redo att bli förälder. Ett barn kräver så mycket mer än bara kärlek. Det kommer absolut inte bli någon dans på rosor. Sena nätter , barnskrik , trötthet och mycket mer kommer att bli vardag för er båda. Och även om ni bara sovit 10 min på 24 tim så måste ni få vardagen att gå ihop. bebisen ska ha mat och ren blöja . Det kommer att bli svårt. Och 5000 kr är inga pengar när det kommer till små barn. Bebisar behöver massor av saker och blöjor , tvättlappar , salvor och andra grejer är inga billiga saker.



Jag hoppas verkligen ni vet vad ni ger er in på!



Även om jag tycker att ni båda är dumma som förstör era liv så önskar jag er båda ett stort LYCKA TILL!!!

2011-04-26 @ 20:09:58
Anonym

linda?????????? en fråga till dig som jag verkligen hoppas att du svarar på. vart har chatos tjej tagit vägen, har hon någon blogg?? om ja, är du snäll och länkar den?

2011-04-26 @ 20:51:33
Anonym

vad heter chatos tjej på bloggen?? vart är hon?? svara gärna

2011-04-26 @ 20:52:19
Anonym

håller med 'Mian''. ni tror att 5000 är någon förmögenhet, det är ingenting? o nån sa att man klarar sig på sitt barnbidrag, är det ett skämt eller? 1050:- räcker inte ens till mat för en månad? sen ska det tillkomma kläder, aktiviteter o massamassa annat. tycker det är lite snabbt beslutat att behålla ett barn efter den korta tiden ni har varit tillsammans, tusentals par sitter o säger att de aldrig ska lämna varandra, att de ska vara dom föralltid och att dom ska klara allt efter 6månader, men sen 2 månader senare är förhållandet slut och båda hatar varandra. det är ju bra om man har testat ett tag att vara tillsammans för att se om det verkligen kommer funka innan man skaffar ett barn. och du skriver ju att du äter pizza och sådant varje dag, och du vet att det kan skada barnet va? fettig mat gör ju att barnet får dålig näring genom navelsträngen. plus att räkning inkl. vattenpipa , NIKOTIN och kära kan ge barnet men för livet. när barnet är 50 kommer pappan vara 65. skumt

2011-04-26 @ 21:18:35
Anonym

håller med 'Mian''. ni tror att 5000 är någon förmögenhet, det är ingenting? o nån sa att man klarar sig på sitt barnbidrag, är det ett skämt eller? 1050:- räcker inte ens till mat för en månad? sen ska det tillkomma kläder, aktiviteter o massamassa annat. tycker det är lite snabbt beslutat att behålla ett barn efter den korta tiden ni har varit tillsammans, tusentals par sitter o säger att de aldrig ska lämna varandra, att de ska vara dom föralltid och att dom ska klara allt efter 6månader, men sen 2 månader senare är förhållandet slut och båda hatar varandra. det är ju bra om man har testat ett tag att vara tillsammans för att se om det verkligen kommer funka innan man skaffar ett barn. och du skriver ju att du äter pizza och sådant varje dag, och du vet att det kan skada barnet va? fettig mat gör ju att barnet får dålig näring genom navelsträngen. plus att räkning inkl. vattenpipa , NIKOTIN och kära kan ge barnet men för livet. när barnet är 50 kommer pappan vara 65. skumt

2011-04-26 @ 21:21:22
Anonym

men aja det kommer nog bli väldigt kämpigt och svårt men lycka till iallfall. får hoppas att ni löser det för eran och för barnets skull!

2011-04-26 @ 21:29:38
selma MISSTURKIA

Klart som fan det kommer bli kämpigt, barn är ingen leksak & de vet dem mycket väl om. sluta klanka ner på linda & brandon bara för att dom är unga, det är lika nytt för dem som för en 30 åring som ska bli förälder för första gången. jag tror att det kommer gå jätte bra för L, B & bebisen. De kommer ta hand om barnet och skydda bebben med sitt liv för att h*n ska få det bra :) Grattis till er ännu en gång sötisar!

2011-04-26 @ 23:30:23 | http://selmasedef.blogg.se/
nina vidinlic

hur orkar alla ni anonyma?

det är deras val. vad får ni ut av att skriva all denna bullshit? det e ju lixom inte så att hon kommer ångra sig? haha ni får ju lixom inte ut nått på att skriva sånt. :p

2011-04-27 @ 12:06:09 | http://ninaandreaa.blogg.se/
armaaa MISSBOSNIA

håller med selma! ingen idé att ens läsa dom elaka kommentarerna, inte värt skitet. linda det kommer gå hur bra som helst för dig! ta ingen skit snygging

pusssss å grattis till bebisen :*

2011-04-27 @ 12:26:14 | http://aarmamakas.blogg.se/
Adelina

Alla får tycka vad dom vill men då får man väl också stå för vad man tycker. Var alltså inte anonyma? Alla har rätt till en åsikt ändå. Visst jag tycker också hennes pojkvän är alldeles för ung. Vad kan man när man är 13-14 år liksom? Man är ett barn då. Och nej det är faktiskt inte sant att en 13-14 årig pojke och en 30 årig man kan vara likadana när det gäller ett barn, ett liv. En 30 åring har mer erfarenhet av livet osv.



Lycka till iallafall! Hoppas allt går bra. :)

2011-04-27 @ 18:17:29 | http://adelinaadelina.blogg.se/
Anonym

Skrev liiite fel. Menade: Och nej det är faktiskt inte sant att en 13-14 årig pojke och en 30 årig man ÄR likadana när det gäller ett barn, ett liv.

2011-04-27 @ 18:18:25
Kimberly

Kan skriva utav egen erfarenhet. En vuxen kille skulle kunna klanta sig mer än en 14 åring. Det är från person till person. Min pappa snodde pengar, mina och min brors saker för att få pengar, tog inte hand om oss, hjälpte inte min mamma, låg bara i soffan när han inte hade det han ville. Tror säkert, till 100% att Brandon blir bättre pappa. Det är inte säkert att en 30 årig kille har mer erfarenhet av ett barn, bara för han är äldre, finns många som sticker för dom blir rädda, likaså unga. Det är från person till person. ALLA kan missköta situationen, inte bara unga. Men som sagt, alla har vi rätt till en åsikt, MEN SLUTA VARA ANONYMA.. Stå för er själva om ni nu har sån erfarenhet om barn osv, stå för er istället.



Jaja, sista jag skrev iallafall. (Vill bara tillägga att min pappa idag är världens bästa och skärpt sig, ALLA kan förändras). Och all lycka till dig Linda och din pojkvän. Klappa magen ifrån mig. LOVE YOU :) <3

2011-04-27 @ 20:22:12 | http://kimberlyl.blogg.se/
tezzan syster

till alla anonyma idioter som tror sig veta allt !!! jag själv va 17 när jag födde min son inge fel på honom vad ja vet o han blir 7 idag... allt handlar inte om ålder vad fan tänker ni med jag hade inte heller gått klart skolan men e idag utbildad undersköterska men man va tvungen attleva på soc hela sitt liv va ??? bullshit !!!! hon har familj o vänner , pojkvänn o hans familj som kommer hjälpa dom tror de kommeratt gå bra eller jag vet att de kommer gå bra . o om ni inte gillar läget ge FAAAAN i att ens lägga energi på det för det om nått e patetiskt over and out

2011-04-28 @ 00:12:38
Anonym

Tycker att du ska blogga mera än vad du göra. Du kan väl blogga när du är hos din kille oxå, eller vart du än är ?

2011-04-28 @ 13:19:56
X

Tezzan : Nej det är ju absolut inget fel på din son. Han har ingen uppfostran för 5 öre han bara gapar och skriker hela tiden.Kletar bajs på väggar ja listan kan göras lång. Hans pappa vill inte ha honom bara för att han inte tål dig för att du ljuger om precis allt. Undersköterska?! Vakna du sen eller? Du har ju aldrig gått ut någon utbildning. Familj kanske hon har men med en psykisktsjuk mamma som också lider av svår mytomani och som knappt kan ta hand om sig själv så kan jag inte riktigt se hur hon ska få stöd där i från!

2011-04-28 @ 20:23:01
tessan

xandra jag tar inte åt mig av ditt skit vill du jag ska skicka hem mina betyg till dej o del o allt ?? eller ska du ha nummer till min chef kanske , hmm mig d e fel på så låter de inte när man pratar me gurra skadu veta .

2011-04-28 @ 21:27:43
Anonym

o föresten pontus va inte ens ett år när de hände . o gapar o skriker ?? nä de tror jag inte ?? vad faan veet du om de inte ett shit ska jag säga atthan har en mentalt störd jävla toffel till pappa e inte hans fel . o da för helvete inte in våran morsa i de här hon har en sjukdom av bordeline tror du hon ka rå för de eller . e de mig du vill nått säg de till mig direkt eller vågar du inte de o måste ta ut saker på nätet men här 0736317234 ring kan vi ta en diskution.......

2011-04-28 @ 21:35:28
tezzan

o föresten pontus va inte ens ett år när de hände . o gapar o skriker ?? nä de tror jag inte ?? vad faan veet du om de inte ett shit ska jag säga atthan har en mentalt störd jävla toffel till pappa e inte hans fel . o da för helvete inte in våran morsa i de här hon har en sjukdom av bordeline tror du hon ka rå för de eller . e de mig du vill nått säg de till mig direkt eller vågar du inte de o måste ta ut saker på nätet men här 0736317234 ring kan vi ta en diskution.......

2011-04-28 @ 21:36:56
X

För det första om du nu skulle ha gått i skolan och utbildat dig så borde man ju tycka att du skulle ha lärt dig att stava , men jag betvivlar att du ens har gått ut grundskolan. Men det verkar ju ligga i släkten eftersom även din syster stavar som en kratta. Jag skulle inte bli förvånad om socialen tar ungen redan på BB.

2011-04-28 @ 22:04:02
X

Om du nu skulle ha gått i skolan och utbildat sig så tycker man ju att du borde lärt sig att stava, man ser ju knappt vad det står eftersom det är så osammanhängande. Jag betvivlar att du ens gått grundskolan. Det verkar ju dock ligga i släkten eftersom din syster också stavar som en kratta. Jag skulle inte bli förvånad om Socialen tar ungen redan på BB. Och Borderline , vet du ens vad det är? När det kommer till sin son så har jag aldrig någonsin träffat på någon unge som är så ouppfostrad som han är , och det finns många fler än jag som tycker så.

2011-04-28 @ 22:12:19
Anonym

Jävla ungar som ska va negativa hela tiden! Jag tycker det är skit grymt! Bebisar är ju jätte söta, och hon har ju själv nyss vart tonåring så jag tror hon fattar precis hur hon ska hantera sitt barn.



Lycka till vännen! Vad heter dig pojkvän föressten, hehe? :D

2011-04-28 @ 22:25:51
tezzan

jo kan stava men tangentbordet hänger inte med förstår du ditt psykfall.... e så trött på dig så du anar inte. ditt hmm hur många träffar pontus hmm inga du känner iaf jo rikard kanske o johan o vadå jobbig vad fan vet du om de inte ett skit ....dina barn som bara kunde svära vid ett års ålder då ?? o du klarar inte ens o ha dom heltid utan måste ha stödfamilj e ju säkert normalt med 2 vuxna hemma .

2011-04-28 @ 22:37:16
Syster Jessica

Xandra?

Du vet ju fan inte ens vad du snackar om..

du tror du vet allt om alla men sanningen är att du inte vet ett skit eller att du bara riktar dig på de dåliga sakerna..

förstår inte hur du fungerar, men kanske är rätt så svårt att förstå. du är ju faktiskt inte normal, sök hjälp? :)

Föresten så kommer lindas barn bli ett underbart barn. ett barn som du aldrig kommer få.

och ingen kommer att ta hennes barn på BB, tro mig! Du vet ingenting om min familj över huvudtaget så tycker du ska stänga igen din lilla käft. Jag tycker riktigt synd om dina barn också, som har en så skabbig och misslyckad mamma och en så otroligt idiotisk "pappa"... (gurra)

och sen dra in våran mamma i detta är ju jätte moget? :) du som vet allt du kan ju berätta för oss alla vad borderline är ? jag vet det eftersom jag snart är klar med min undersköterska utbildning.. men tycker du ska få en chans att berätta :) du som endå vet allt om min familj menar jag? och dessutom kan du ju berätta vad för sjukdommar min mamma har, ! Är så trött på dig och din så kallade familj,

dessutom så har tessan en utbildning vilket du inte visste om, man kan som sagt gå i skolan efteråt med om man vill, men inte lika länge. men de har du väl också missat??

du snackar så mycket skit om allt och alla. men saken är den att vi alla vet i stort sett lika mycket om inte mer skit om dig vi kan berätta för allt och alla. eller vad tycker du? ;) Men ska inte slösa bort mer tid nu i alla fall, du är trots allt inte värd all uppmärksamhet vi har gett dig här på bloggen, Puss på dig ;)

2011-04-29 @ 11:03:28
!!!!!

hahahaha asså vafan? hur gammal är du ''tezzan'' ens? en morsa som sitter och tjafsar med folk över internet på din systers bloggkommentarer är det ett skämt eller? varför tar du ens åt dig av allt skit som ''X'' skriver? en mogen morsa skulle bara skita i det och tycka det är fjanteri! så någon 20+:are till morsa som sitter o tjafsar med anonyma skitungar över internet är den som ska stötta linda och hennes barn?`



vafan ska folk försvara henne från alla negativa kommentarer för? om man har en öppen blogg får man fan stå ut med kritik, och det ligger fan lite sanning bakom all kritik. så alla ni som försvarar henne kan knipa käft. folk som ska bli morsor sitter o tjafsar i ett jävla kommentarsfält?? klart som fan man får förvänta sig kritik när man har sex men en jävla 7e klassare som blev könsmogen igår och ska nu bli farsa? det är inte normalt, klart att kritik kommer. alla ovanliga saker får kritik! speciellt om man sitter o länkar bloggen 24/7 på facebook.



folk som vet vem linda är och känner till hennes förflutna kanske tycker det är fullkomlig galenskap att skaffa ett barn när hon äntligen styrt upp livet o satsar på skolan, slutat festa osv. för med ett barn kommer fan tusentals nya problem dyka upp.



så alla jävla gravida, eller morsor som kommenterar kan ju fan ta o knipa käft. tror ni era små barn vill att ni ska sitta o tjafsa me anonyma i ett jävla kommentarsfält? så jävla omoget o patetiskt allt jväla skit. vi får väl bara se hur de går med ungen o hur 97an klarar av att va farsa. blir kul att se. det kommer fan inte bli en dans på rosor.

2011-04-29 @ 15:02:56
!!!!

dessutom är det olagligt att ha sex med någon under 15 när man själv är äldre, så det här kan ju leda till en rättegång som det gjorde för bloggaren micha och hennes kille! men det hoppas ja att ni redan vet.

2011-04-29 @ 15:04:08
aleksandra

alla har val i livet, och erat val är inte deras. Det är deras liv och deras val, det betyder att dem bestämmer över det dem gör och kommer göra i sitt liv. Tycker det är onödigt att sitta och skriva en ordbok om negativa saker om det här, jag tror både Linda och hennes pojkvän har tänkt på dem mindre bra sakerna också, dem vet nog redan allt utan att er. Ett barn är ett barn, vissa växer upp bra andra mindre bra och så enkelt är det. Ett barn kan få dålig uppfostran även om mamman är 40. Hade inte Linda velat det här hade hon inte varit gravid idag.

Ni har också val i livet, jag tror inte ni kommer vilja att någon annan försöker bestämma dem åt er. Så låt Dem två vara, det är inte ni som kommer bli mamma och pappa så ta era tankar och åsikter någon annan stans.

2011-04-29 @ 21:23:03
aleksandra

alla har val i livet, och erat val är inte deras. Det är deras liv och deras val, det betyder att dem bestämmer över det dem gör och kommer göra i sitt liv. Tycker det är onödigt att sitta och skriva en ordbok om negativa saker om det här, jag tror både Linda och hennes pojkvän har tänkt på dem mindre bra sakerna också, dem vet nog redan allt utan att er. Ett barn är ett barn, vissa växer upp bra andra mindre bra och så enkelt är det. Ett barn kan få dålig uppfostran även om mamman är 40. Hade inte Linda velat det här hade hon inte varit gravid idag.

Ni har också val i livet, jag tror inte ni kommer vilja att någon annan försöker bestämma dem åt er. Så låt Dem två vara, det är inte ni som kommer bli mamma och pappa så ta era tankar och åsikter någon annan stans.

2011-04-29 @ 21:35:28
tessan

de som varit mellan mig o xandra har du inte med attgöra , tycker bara inte folk ska sitta o trycka ner varandra speciellt inte linda hon har gått genom massa men kommer bli en bra mamma! ja jag e 24 om jag ska upplysa dej min son e 7. vill man trycka ner någon kan man göra de öga mot öga direkt till personen i stället!!!

2011-04-30 @ 18:49:19
Josse ( Kusin )

Det här är ju helt sjukt! Har läst igenom varenda liten kommentar, och jag mår dåligt när jag läser dom! Hur tröga får alla dom här anonyma människorna vara egentligen!!?

Jag blir också så jäkla förbannad när vissa börjar ta upp vilka sjukdomar som finns i familjen, det har inte ni nånting med att göra!! Fatta det! Det är så jävla elakt av er, så himla lågt så det inte går att beskriva!



Och alla som ska få sitt första barn oavsett ålder, om man så är 13 eller 30 kommer tycka det är jobbigt i början, men så har det alltid varit och så kommer det alltid att vara! Men för varje dag lär man sig nåt nytt och Linda kommer bli den bästa mamman för sitt barn. Så sitt inte och skriv att hon inte kommer ta hand om bebisen bra, för det vet jag att både hon och Brandon kommer göra.



Till Linda: Skit i vad alla skriver, jag vet att det kommer gå hur bra som helst! Jag tvekar inte en sekund på att ni kommer ge erat barn den kärlek som den behöver.

Kram/ din kusin Josse :)

2011-05-02 @ 22:29:54 | http://joseqhine.devote.se
elvirajohansson

Blir så arg på folk som tror att ålder har någon betydelse när man ska bli förälder? Har man fått sin fucking mens så är man väl ändå redo!? Och varför gå på denna tjej? Det här är nog den första bruden som jag sett få såhär många negativa saker mot sig, sköt ert egna liv kanske? Och vem bryr sig ifall pappan till barnet "bara" är 97a? Som sagt, ålder har ingen betydelse! Angående festandet, alla är inte party-människor, så folk som försöker trycka in saker som "Du kommer aldrig kunna festa mer, blablabla" i hennes skalle kan ju bara vara tysta och låta henne leva sitt egna liv, eller hur?



Känner dig inte, tjejen, men jag är 100% säker på att du & din pojkvän blir bra föräldrar! Ba stå på er =)

2011-05-02 @ 23:27:12 | http://kohtamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!