Kvällsmat

Förut så sov jag i flera timmar vilket var skönt, men illamåendet gick inte över. Sen hoppade jag in i ett bad ett bra tag och bara kopplade av, tillslut gick illamåendet över, skönt! Nu har jag precis ätit kvällsmat, fruktsoppa och mackor blev det. Är dock inte mätt än, min bebis är ju hungrig hela tiden haha. Men får ta någonting mer att äta så jag inte ligger hungrig sen hela natten. Kanske blir sista inlägget för ikväll, det vet jag inte, sånt som märks, men annars hörs vi imorgon :)



Kommentarer
ninni l

Ett tips till dig hjärtat, det finns tabletter till illamående dom heter prostafen och finns på apoteket 35 kr. Min syster tog det när hon var gravid, men prata med din barnmorska eller med dom på apoteket först :-) kraaam <3

2011-04-04 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!