Känslan

Förlåt för dålig uppdatering, har varit hos min älskling och hans fina familj! Men nu är jag tillbaka och jag kommer inte med så mycket, jag känner mig jävligt deppig, jag vet inte varför. Det är väl mest för att min pappa och hans kompisar ska ut hela kvällen vilket innebär att jag är ensam hemma och ALLA TANKAR KOMMER UPP!

Dels att jag har blivit sviken så många gånger utav mina närmsta, och det som sårar mest är att dom kommer nu när jag är med barn och tror att allt ska bli som vanligt, som att ingenting har hänt, hallå? ingen utav er som tänker på de förflutna? Vi har inte snackat på månader och så ska ni komma nu och tro att vi är tajta som förut igen. Nana så går det inte till, jag vill inte ha falska personer i mitt liv, speciellt inte nu när jag bär på mitt barn eller när mitt barn är ute, jag behöver inte er. Jag har nått bättre som är värt så mycket mer.. Men jag känner mig sviken, jag är inte mig själv just nu, för mycket tankar finns i mitt huve, får se om jag kommer tillbaka någonting ikväll ..


Och jag lovar när mitt barn är ute kommer jag vara den lyckligaste personen i hela världen, då är det h*n, min älskling och ingen annan. Dom kommer betyda mest i mitt liv, fuck alla andra. En del kommer stanna kvar, och ni vet vilka ni är, ni som har funnits där för mig HELA TIDEN! Dag som natt varje dag i flera månader/år. Ni som är så upptagna annars med fester och allting att ni inte kunde finnas för mig då när jag behövde er kom inte och tro att allt är bra nu, blir bara illamående utav erat beteende ...



Kommentarer
Jonna

Linda, jag finns kvar än idag.

Även fast det var länge sedan!

2011-04-16 @ 01:42:43 | http://jonnagustavsson.blogg.se/
juanbree

sååjaa linda det är sant det du säger, fuck dem som leker med dig! yani "vänner"

jag är alltid med dig linda och det vetu! jag älsar dig bästa vän <3

2011-04-18 @ 00:37:49 | http://bbellakarlsson.blogg.se/
Anonym

Bra skrivet :) nu när jag har barn så har inte en jävel

Hört av sig :p man märker vilka som värkligen

Är riktiga vänner. Hoppas allt går bra :) <3

2011-04-24 @ 20:43:00 | http://dokmaii.blogg.se/
Anonym

Verkligen*** jag skrev fel hahah // Carro kusin

2011-04-24 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!